עמוד הבית > מגזין Depend > תזונה נכונה ושתייה מספקת: כל ההמלצות לאורח חיים בריא לחווים בריחת שתן

תזונה נכונה ושתייה מספקת: כל ההמלצות לאורח חיים בריא לחווים בריחת שתן

עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם החווים בריחת שתן, בחירת תזונה מתאימה ומינון מדויק של כמות השתייה עלולים להיות מבלבלים מאוד. הנה כמה עצות של הדיאטנית והתזונאית המוסמכת, אמה וויליאמס, על חשיבות התזונה וצריכת נוזלים בקרב אלו החווים בריחת שתן.

תזונה נכונה ושתייה מספקת: כל ההמלצות לאורח חיים בריא לחווים בריחת שתן

לטענת וויליאמס, תאמינו או לא, יש משקאות מסוימים, שלמעשה עוזרים מאוד לשלוט על בריחת שתן. בראש ובראשונה, מים. כן, כן דווקא מים. ההמלצה הרשמית של גורמי הרפואה היא לשתות 2 ליטר נוזלים מדי יום. אם תשתו פחות, השתן עשוי להיות מרוכז ולגרות את השלפוחית. אם תשתו יותר – אתם עלולים להחמיר את המצב. תכנון מראש יכול לעזור מאוד. כדי להקל על פעילות יתר של שלפוחית ​ השתן עוד יותר, יש להימנע משתיית כמות רבה של נוזלים בבת אחת, ולהעדיף ללגום כוס מים אחד בכל 20-30 דקות בין ארוחות. הפסקה בצריכת הנוזלים כמה שעות לפני השינה גם תסייע מאוד.

הנה כמה טיפים יעילים לתזונה נכונה ולצריכת כמות נוזלים מדויקת שיסייעו לאלו החווים בריחת שתן: